Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 08:39:14 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30762 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Harju küla, 12131 Harju-Leisu tee // 
Harju-Männiku tee T1 // Harju-Männiku tee T2 // Jõgiste // Kulli // 
Laasipõllu // Leppe // Matsu // Metsa // Niidi // Nõmme // Parkla // Peatuse 
// Puide // Rätsepa // Sirku // Süllanõmme // Tuuliku // Tuuliku parkla // 
Uuepõllu // Uustalu // Jausa küla, 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee 
(Sidevälisvõrk VT2089) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus eeldab Transpordiameti 
kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27306770>  (menetlus nr: 
465791), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister